loading...
جک پارکینگ - درب اتوماتیک | ایمن رهرو
فاطمه عابد بازدید : 82 دوشنبه 26 آذر 1397 نظرات (0)

تقریبا هیچکس در مورد عملکرد درست درب گاراژ خود فکر نمی‌کند، مگر اینکه از کار بیافتند. مالکین خانه تنها در آن صورت متوجه این نکته می‌شوند که درب پارکینگ تا چه اندازه می‌تواند خانه را ایمن کند، زندگی را راحت‌تر کند و بخشی مهم از طراحی خارجی خانه باشد. برای نگه داشتن عملکرد درست درب پارکینگ باید آن را به صورت مرتب بررسی کنید. این کار به زمان و هزینه زیادی نیاز ندارد و ریسک خرابی آنها را از بین می‌برد. اگر در مورد تعمیرات درب اتوماتیک پارکینگ کنجکاو هستید، این متن را بخوانید.

نکاتی در مورد بررسی درب گاراژ

با استفاده از تعمیرات درب گاراژ در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید

اگر درب گاراژ را قبل از خرابی آن بررسی کنید، قادر خواهید بود که در هزینه‌های خود به مقدار زیاد صرفه جویی کنید. درب پارکینگ گران است و اگر بتوانید از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنید، پول زیادی را ذخیره خواهید کرد. به محض اینکه مشکل آنها شناسایی شد، این امکان را در اختیار دارید که بدون ثبت سفارشات فوری آن را تعمیر کنید. متاسفانه، درب پارکینگ خراب ممکن است احتمال سرقت و ضرر مالی را بسیار بیشتر کند. همچنین ممکن است به دلیل آسیب دیدن افراد، متحمل هزینه‌های گزافی شوید.

با بخش‌های مختلف درب گاراژ خود آشنا شوید

در حال انجام بررسی درب پارکینگ می‌توانید سوالات مختلفی را از تکنسین بپرسید. همچنین می‌توانید نحوه اتصالات آن را نیز ببینید، چه بخش‌هایی در آنها وجود دارد و احتمال خراب شدن کدام یک بیشتر است. در این بررسی ممکن است به دنبال منبع صداهای عجیب و غریب در درب بگردید، یا اینکه با نحوه خراب شدن قطعات مختلف و روغن کاری آشنا شوید.

چرا خودتان نباید درب پارکینگ را بررسی کنید

درب‌های گاراژ پر از فنر، اتصال و بخش‌های مبهم می‌باشند. بعضی از مالکین خانه ممکن است بخواهند که تعمیرات کوچک را خودشان انجام دهند، اما بقیه افراد بهتر است بررسی و تعمیر درب را بر عهده یک متخصص قرار دهند. اگر با عملکرد آنها آشنایی ندارید، ممکن است به یکباره باعث افتادن درب شده و آسیب‌هایی جدی را متحمل شوید. برای مثال، اگر کرکره‌ها را به صورت ناگهانی رها کنید، تمامی درب به روی زمین خواهد افتاد. در چنین موقعیت‌هایی، باید مواظب دست و پای خود باشید. یا اگر بر روی درب پارکینگ ریلی می خواهید تعمیرات انجام دهید باید بدانید که ممکن است با یک اشتباه کل ریل موجود در درب را خراب کنید پس بهتر است اطلاعات بیشتری را در مورد نکات ایمنی درب‌های پارکینگ یاد بگیرید و سپس به سراغ تعمیر آنها بروید.

بخش‌هایی که در بررسی درب گاراژ معاینه می‌شوند

هنگامی که متخصصین شرکت ایمن رهرو به خانه شما می‌آیند تا درب گاراژ را بررسی کنند، چندین آزمایش مختلف بر روی درب انجام خواهد شد. غلتک‌ها به طور ویژه بررسی می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که به درستی حرکت می‌کنند. تمامی اتصالات آزمایش و روغن کاری می‌شوند. فنرها به منظور بررسی دوام و واکنش خود آزمایش می‌شوند. آزمایش‌های دیگری نیز به انجام می‌رسند تا اطمینان حاصل شود که سخت افزار به درستی کار می‌کند، موتور به شیوه‌ای روان در حرکت است، کابل‌ها کار می‌کنند، هیچ فرسایش و زنگ زدگی در کار نیست و درب متعادل است.

تنظیمات مربوط به درب‌های گاراژ دیجیتالی

آیا همه وسایل خانه را به گوشی هوشمند خود وصل کرده‌اید ولی درب پارکینگ جزو آنها نیست؟ اگرچه این قسمت معمولا چندان بررسی نمی‌شود، اما باز هم باید برای معاینه آن از کمک یک متخصص بهره ببرید. در زمان معاینه درب گاراژ، فناوری وصل کننده آن به گوشی هوشمند نیز ممکن است بررسی شود. LiftMaster برنامه باز کننده درب پارکینگ را به عنوان یک پشتیبان برای کنترل از راه دور ارائه می‌دهد.

راهنمای کلیدی بررسی درب گاراژ توسط شرکت ایمن رهرو

یکی از دلایلی که باید درب گاراژ خود را به صورت مداوم معاینه کنید این است که سیستم ایمنی آن باید همیشه و در هر حال کار کند. نحوه کارکرد این سیستم به گونه‌ای است که در صورت قرار گرفتن افراد یا چیزهای دیگر در مسیر باز کردن، درب به صورت خودکار متوقف می‌شود. این امر برای جلوگیری از آسیب‌های جدی بسیار حیاتی بوده، چرا که درب بسیار سنگین است.

تعمیر مداوم درب پارکینگ یک قانون است. در واقع، اگر درب پارکینگ شما بعد از 1991 ساخته شده باشد، قانون شما را مجاب می‌کند که از مکانیزم خودکار استفاده کنید. در غیر این صورت، اگر بچه یا شخص دیگری در زیر درب گیر کند، آسیب‌های وارد شده ممکن است مرگبار باشند. بیشتر مکانیزم‌های خودکار با استفاده از اشعه مادون قرمز کار می‌کنند. اگر این مکانیزم کار نکند یا خراب شود، باید به سرعت با یک متخصص تماس بگیرید.

برچسب ها درب گاراژ ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 124
  • بازدید سال : 930
  • بازدید کلی : 5,918